«ЕКІПАЖ НЕ ГИНЕ, ВІН ЙДЕ У НЕБО»: ВСЕ, ЩО ВІДОМО ПРО ЗАГИБЛИХ В ІРАНІ УКРАЇНЦІВ

«ЕКІПАЖ НЕ ГИНЕ, ВІН ЙДЕ У НЕБО»: ВСЕ, ЩО ВІДОМО ПРО ЗАГИБЛИХ В ІРАНІ УКРАЇНЦІВ
Share this...
Share on Facebook
Facebook
0

В катастрофі літака авіакомпанії МАУ в Ірані 8 січня загинули всі 176 людей, що перебували на борту. Серед жертв опинилися 11 українців: 2 пасажирів та 9 членів екіпажу. Серед загиблих також – уродженка Волині, пише канал 24.

Що відомо про загиблий екіпаж літака МАУ Boeing 737

На борту літака Boeing 737 авіакомпанії МАУ працював посилений екіпаж, враховуючи складність і тривалість рейсу з Тегерана до Борисполя. На рейс також відібрали одних з найдосвідченіших пілотів, повідомив віцепрезидент компанії МАУ з льотної роботи Ігор Сосновський.

Так, у катастрофі загинув командир екіпажу Володимир Гапоненко. Він мав 11 тисяч годин нальоту. Навчався в Льотній академія Національного авіаційного університету в Кропивницькому. У чоловіка залишилося 2 доньки.

Дружина командира екіпажу Катерина під час включення на одному з телеканалів сказала, що тримається заради дітей. Про смерть чоловіка дізналася не від представників МАУ, а з новин.

Катерина Гапоненко додала, що її чоловік був пілотом усе життя і не уявляв свого життя без неба. Перед вильотом жінка просила чоловіка не летіти в Іран, але він сказав, що не може так вчинити.

Командир екіпажу Гапоненко з доньками / Фото з фейсбук-сторінки Гапоненка
Гапоненко з дружиною та дітьми / Фото з фейсбук-сторінки

Олексій Наумкін – інструктор на літаку, мав 12 тисяч годин нальоту.

Олексій Наумкін / Фото з фейсбук-сторінки Наумкіна

Сергій Хоменко – другий пілот, мав 7 тисяч 600 годин нальоту.

Катерина Статник – 27-річна бортпровідниця. Судячи з фото в соцмережах, Новий рік вона відсвяткувала в Києві. На сторінці жінки залишають співчуття.

Статник зустріла Новий рік у Києві / Фото з інстаграм-сторінки Статник
Бортпровідниця літака МАУ Статник / Фото з інстаграм-сторінки

Марія Микитюк – 24-річна бортпровідниця. За даними телеграм-каналу Nauchan news, вона вчилася в НАУ в 2012-2018 роках.

Маша була дуже яскравою, красивою, веселою і душевною дівчиною родом з Івано-Франківська. Справжній приклад для студентів. Вміла знатно веселиться і закривати сесії на 5.0. Любила небо і дуже пишалася своєю роботою. Таких позитивних і активних людей потрібно ще пошукати, – повідомляють у соцмережах.

В інстаграмі бортпровідниця писала, що побувала в 23 країнах і викладала фото з поїздок.

Бортпровідниця МАУ Марія Микитюк / Фото з інстаграм-сторінки Микитюк
Бортпровідниця МАУ Марія Микитюк / Фото з інстаграм-сторінки Микитюк
Бортпровідниця МАУ Марія Микитюк / Фото з інстаграм-сторінки Микитюк

Валерія Овчарук – бортпровідниця родом вона з Луганська, жила в Києві. Публікувала фото зі США, Канади, Індії, Італії, Китаю, Таїланду, Грузії.

I believe I can fly. I believe I can touch the sky, – вказано в описі профілю Овчарук в інстаграмі.

“Робото, я тебе люблю”, – підписала своє останнє фото Валерія, під яким залишають численні співчуття.

Бортпровідниця МАУ Валерія Овчарук / Фото з інстаграм-сторінки Овчарук
Бортпровідниця МАУ Валерія Овчарук / Фото з інстаграм-сторінки Овчарук

Юлія Сологуб – бортпровідниця. Уродженка Нововолинська (Волинь). Заміжня. Мешкала у Києві.

Ігор Матков – 34-річний бортпровідник, який 10 років працював у МАУ. Закінчив факультет іноземних мов, а перед тим навчався в Кіровоградському льотному училищі.

Батьки бортпровідника розповіли, що дізналися про авіакатастрофу після дзвінка доньки та зі ЗМІ.

“Подзвонила донька зі Штатів о 6:15. Сказала, що в Америці повідомили – розбився літак МАУ. Вона питає: куди полетів Ігор? Ми сказали – в Тегеран, ранковим рейсом мав прилетіти. І потім на відео знайшли падіння літака”, – розповів журналістам 24 каналу батько загиблого Валерій Матков.

У нього не було сім’ї, ми з батьком – його сім’я. Ми вчора з ним ввечері попрощалися. Нам ще рукою помахав. Рейс туди був вечірній, а вранці – назад. Каже – я, мамо, вранці буду, – розповіла матір загиблого.

Денис Лихно – бортпровідник, навчався в НАУ в 2012-2018 роках.

“Денис – відмінний хлопець і хороший друг. Не найзразковіший студент, але як будь-який АКІшнік міг вивчити все в останній тиждень і здати в останню секунду, і при цьому допомогти іншим одногрупникам. Працював в МАУ всього пів року, але вже запам’ятався багатьом колегам. Завжди здавалося, що на нього чекає довге і успішне життя”, – пише телеграм-канал Nauchan news.

В інстаграмі бортпровідника опубліковано багато яскравих фото і дописів про кохання. Судячи з усього, на деяких знімках Лихно зображених зі своєю дівчиною.

Бортпровідник МАУ Денис Лихно / Фото з інстаграм-сторінки

Бортпровідник МАУ Денис Лихно / Фото з інстаграм-сторінки

Що відомо про пасажирів

Олена Малахова – директорка авіакомпанії ТОВ “Скайавіатранс”, яка займалася перевезенням вантажів. Літак Іл-76, що належить цій компанії, 5 серпня 2019 року з офіційною версією віз гуманітарний вантаж з Анкари, коли його розбомбили в лівійському місті Місурата.

Пасажирка літака МАУ Олена Малахова / Фото Linkedin

Boeing 737 авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України» рейсу PS 752 Тегеран – Київ розбився зранку 8 січня незабаром після вильоту з аеропорту Імама Хомейні в Тегерані. Літак впав одразу після зльоту.

На місці падіння знайшли чорну скриньку. За попередніми даними, авіакатастрофа сталася через несправність двигуна. 

Глава Тегеранського центру невідкладної допомоги заявив, що тіла загиблих буде важко опізнати через високий ступінь пошкоджень. Зараз рятувальники збирають тіла людей на території близько двох гектарів, щоб передати їх судмедекспертам.

За кілька годин до катастрофи іранські військові обстріляли дві військові бази США на території Іраку.

Як раніше повідомило одне з місцевих видань, український літак могли випадково збити ракетою під час обстрілу Іраном військових баз США в Іраку.

Share this...
Share on Facebook
Facebook
0
загрузка...

Хмельницькі новини

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *