“Епіцентр” наростив онлайн-продажі медичних приладів у 17 разів, презервативів – у 5,5

“Епіцентр” наростив онлайн-продажі медичних приладів у 17 разів, презервативів – у 5,5
Share this...
Share on Facebook
Facebook
0

За останній місяць серед онлайн-покупок у мережі торговельних центрів “Епіцентр” виріс попит на медичні товари, маски та презервативи, повідомляє Українська правда.

Про це свідчить аналітика epicentrk.ua.

“Найбільшим попитом в epicentrk.ua за останній місяць користувалися медичні витратні матеріали одноразового використання. Продажі медичних масок, захисних рукавичок, респіраторів, бахіл, бинтів тощо виросли у 50 разів. На другому місці – медичні прилади (інгалятори, термометри, засоби кварцування тощо) – попит на них виріс у 17 разів”, – йдеться у повідомленні.

На третьому місці – фарба та колоранти (продажі зросли у 7 та 13 разів відповідно)

На четвертому місці – презервативи: під час карантину їх продажі зросли у 5,5 разів.

“Дезінфектори та антисептики замикають п’ятірку товарів-лідерів. Динаміка їхніх продажів у epicentrk.ua збільшилася за березень учетверо”, – додали в “Епіцентрі”.

“Кількість замовлень в epicentrk.ua з 12 березня, початку карантину, збільшилася на 83% у порівнянні з попереднім місяцем. Це пов’язано як з самоізоляцією населення і збільшенням частки покупок через e-commerce в цілому, так і з обмеженістю в роботі стаціонарних магазинів “Епіцентр”, – заявила директор департаменту діджитал-маркетингу “Епіцентр К” Андрій Труш.

Зазначається, що лідерами за кількістю замовлень в epicentrk.ua стали міста-мільйонники: Київ, Одеса, Львів, Харків, Дніпро. 

“Також на epicentrk.ua виросла кількість замовлень на оздоблювальні матеріали – у 3,2 рази зріс попит на шпалери, у 2,5 рази – на змішувачі, у 2,2 рази – на плитку та ламінат. А ще необхідність сидіти вдома збільшила вдвічі динаміку продажів побутової хімії та телевізорів і у 1,5 рази – продажі пральних машин”, – йдеться у повідомленні.

Share this...
Share on Facebook
Facebook
0
загрузка...

Хмельницькі новини

One thought on ““Епіцентр” наростив онлайн-продажі медичних приладів у 17 разів, презервативів – у 5,5

  1. Не всім так повезло, як власникам епіцентру та мешканцям великих міст…:( в невеликих містах багато кому важко на їжу виділити пристойні гроші, а тут прямо клондайк – косять гроші…:(

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *