Повідомляється, що з 1 жовтня пасажирам стали доступні квитки на всі поїзди далекого прямування, в тому числі на швидкісних і регіональних маршрутах, через чат-боти в Viber і Telegram.

Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на Telegram компанії.

У чат-боті є функції:

  • продажу та повернення квитків;
  • замовлення харчування;
  • розкладу руху;
  • інформування про прибуття, запізнення поїзда, номер колії;
  • онлайн-табло.

Крім того, є можливість оцінити якість поїздки, чистоту вагона і сервіс провідника, а також залишити зворотний зв’язок в спеціальній формі.

Читайте також: Сьогодні Україна перейшла на електронні лікарняні

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *