Як правильно купити автомобіль із закордону

Як правильно купити автомобіль із закордону
Share this...
Share on Facebook
Facebook
0

Останнім часом на дорогах ми спостерігаємо дещо не звичні для нашого ока автомобілі. Так звані «американці».

В чому ж їх феномен і чим вони принципово відрізняються від так звичних нам «європейців» і «євроблях»? Давайте розберемось.

Пропонуємо спочатку згадати, що взагалі таке «євробляха» і хто її основний покупець. Євробляхи в своїй більшості автомобіль «в роках», а в Європі не вигідно їздити і обслуговувати старий автомобіль. І тут їм на допомогу приходять українці, які з радістю звільняють Європу від старого мотлоху.

Щодо машин поновіше… Для багатьох це буде відкриттям, але до прикладу 5 річний автомобіль в Європі і в Україні принципово в ціні не відрізняється!!! А ми ж пам’ятаєм, що його ще потрібно також привезти, розмитнити, сертифікувати і заплатити збір в пенсійний фонд.

І тут на сцену виходить новий гравець – америкоси! Які чомусь виходять на 20-30% дешевші ніж аналоги вже в Україні.

Ми піднімаємось на другий поверх ТЦ «Монблан» та заходимо в офіс компанії ATW. Оскільки хлопці займаються не лише автомобілями з Америки, а й з країн ЄС та Кореї, це означає, що вони не зацікавлені в представленні саме американського, чи якогось окремо взятого ринку. В цій компанії нам розкажуть про всі підводні камені заокеанського та азіатського ринків автомобілів.

Отже, стартуємо з американців. Перше питання – як так, авто пливе через пів світу, митниться абсолютно в «білу» (про відмінність розмитнення від «євроблях» написано в кінці, звичайно якщо дочитаєте), ремонтується (якщо є така потреба), і все одно виходить вигідніше ніж багато європейців?

А все банально просто! Штати найбільш розвинутий і насичений ринок автомобілів в світі, а американці одні з найплатоспроможніших людей. Відповідно автовиробники, всіма силами намагаються залучити клієнта, особливо цінами. Тому автомобілі тут дешевші, як нові так і б\в. Іноді навіть автозапчастини дешевші ніж на старому континенті. Проблема, в тому, що вартість робочої сили теж висока. Саме тому іноді вартість ремонту може в рази перевищувати вартість запчастин, які замінюються. Іноді клієнту дешевше відати пошкоджене авто страховій компанії, ніж ремонтувати його самотужки. Так машини і потрапляють на страхові аукціони.

Продовжимо міфами, які ми чуємо на кожному кроці: «кіт в мішку», «топляк», «кривий биток» і т.д. А тепер давайте про кожен з них в деталях:

  • «Кіт в мішку». В більшості випадків, авто, що їздять на дорогах України придбані на страхових аукціонах таких як Copart та IAAI. Але навіть купуючи авто десь за океаном, знаючи про пошкодження – ризик потрапити на сюрприз менші, ніж скажемо пригнати «європейця». Справа в тому, що в США заборонено обслуговувати авто в «гаражах», майже до кримінальної відповідальності. Це значить, що кожне авто має особисту «історію хвороби», яку запросто можна перевірити за допомогою Carfax. Він вам покаже практично все-починаючи від того, чи було авто в аваріях раніше, закінчуючи датою останнього обслуговування на СТО. Тому, якщо на спідометрі стоїть цифра 50 000 миль, це значить що авто проїхало 50 000 миль, і не сантиметром далі.
  • «Топляк». Все банально просто – якщо той, хто підбирає Вам авто не хоче щоб ви купили авто, яке витягнули з річки – ви його не купите. Так як на будь-якому аукціоні такий тип пошкодження вказується обов’язково. Чи може аукціон обманути? Читайте вище про кримінальну відповідальність.
  • «Кривий биток» . Як ми вже сказали, в більшості своїй авто привозять з аукціонів, які туди виставили страхові компанії . Але далеко не всі знають, що існують також аукціони де ви можете придбати абсолютно ціле авто! Наприклад Manheim або Adesa. Без жодної подряпинки. Хочете ціленький Camaro або Ferrari – будь ласка.
  • «Немає запчастин». Практично кожне авто в США має свого європейського “клона”. До прикладу, Nissan Rogue-це X-Trail, Ford Fusion – європейський Mondeo і т.д. Тому майже будь яка запчастина від одного, підійде іншому. Кузовні деталі іще декілька років тому були проблемою. Доводилось доставляти їх як з Польщі так і з ОАЕ. З популяризацією авто з Америки, ця проблема зникла, так як з’явилось багато як спеціалізованих сервісів, так і деталей на розборках авто.
  • «Потрібна сертифікація». Це не міф – це факт. Правда, багато хто забуває додати, що для завезеного «європейця» вона теж потрібна… Вартість такої послуги в Хмельницькому коливається від 5000-7000 грн. що не є великою сумою на фоні вартості авто.
  • «Є сенс привозити лише дороге авто». Не зовсім. Середня ціна автомобілів які привозила компанія ATW з 2013 року, знаходиться в межах 10 000-12 000 доларів. Так, є дійсно дорогі, але є і багато бюджетних варіантів. Враховуючи вартість логістики та митних платежів, менше ніж 5500 доларів авто придбати не вийде, але навіть в з мінімальним бюджетом, різниця між аналогічним авто в Україні буде складати від 20 до 40%.

Як і обіцяли, про секрет «дешевого» розмитнення американців.

Приклад. Уявіть що ви купили в Європі скажемо Ford Fiesta, за 3000 євро і на це у вас є відповідний документ-купча. Але на митниці оцінщик відкриває страшну книжку-каталог Шваке, де ваше авто чомусь коштує 5000 євро, що і стане базою оподаткування. І вже на 5000 євро накладуться спочатку 10% мита, а в кінці 20% ПДВ. Якщо авто доставили з Штатів, розмитнюватись воно буде згідно invoice – тобто реальної ціни покупки на аукціоні в США.

Nissan Qashqai 2013 і Nissan Rogue 2017

На останок трошки про «корейців». Як відомо, батьківщиною таких марок як Kia, Hyundai, Ssangyong, Genesis є Південна Корея. Тому для шанувальників саме цих марок є можливість отримати «чистокровного» азіата саме звідти. В Кореї, як і в Штатах є можливість покупки на аукціоні або ж напряму. Єдина принципова відмінність в тому, що такого жорсткого законодавства як в США з приводу експлуатації транспортних засобів в Кореї немає. Тому купуючи авто там, потрібно бути готовим до того, що ваше авто на справді проїхало на декілька десятків тисяч кілометрів більш, ніж вказано на спідометрі. Але думаю нашого покупця цим не здивуєш ))

Ось і всі основні «підводні камені» американців. Яких як виявилось, не так вже і багато. Чи варто купувати авто із-за океану? Вирішуйте самі. А краще порадьтесь з професіоналом – забіжіть в ТРЦ «Монблан», підніміться на другий поверх в компанію «Auto Trading World», там вам точно допоможуть дати відповідь на це та інші запитання!:)

Share this...
Share on Facebook
Facebook
0
загрузка...

Хмельницькі новини

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *